PostNL – Het effect van direct

commissioned - film

commissioned - film

PostNL – Het effect van direct

PostNL heeft met de campagne ‘Het effect van direct’ de afgelopen maanden MKB Nederland vertelt over de direct marketing producten van PostNL. Daarbij heeft PostNL een prijs ingezet die dierapotheker.nl heeft gewonnen. Die prijs, een marketingbudget van €750, heeft dierapotheker.nl ingezet om hun open dag onder de aandacht te brengen bij 60.000 huishoudens via een direct mail campagne. Op zondag 4 oktober – dierendag- werd deze prijs uitgereikt en konden we het resultaat zien van deze actie.

PostNL vroeg aan ons om hierbij aanwezig te zijn om dit evenement te registreren, waarbij belangrijk was dat de algehele toon van de video luchtig en vrolijk moest zijn. Dit heeft geresulteerd in een mini documentaire waarbij we zowel het verhaal van de dierapotheker.nl en de actie van PostNL vertellen.

↰ Terug naar overzicht

type

Klantcase film

services

Film

Fotografie

team

David Stevens

Andere projecten

Het Gelders Orkest: Ma mère l’oye

Observaties

Interesse?

Heeft u een project in gedachten? Stuur een email!