PostNL – Zakelijke markt campagne

commissioned - film

commissioned - film

PostNL – Zakelijke markt campagne

Voor PostNL ontwikkelden we de fotografie en een mood film voor een campagne waarin ze zichzelf profileren als grootvervoerder voor de zakelijke markt. PostNL is zeer bekend om hun consumenten activiteiten maar heeft daarnaast ook nog een aparte cargo tak waar ze groot zakelijke transporten mee rijden.

Om dit te laten zien hebben we voor de mood film een concept ontwikkeld waarin we mensen centraal zetten. De kerngedachte is dat een bestelling mensen verbindt. We tonen hierin de verschillende verzendingen en bestellingen, die ondanks de uiteenlopende groottes en specialismen, toch altijd op maat zijn voor de klant. Hoe uiteenlopend de klant ook is, PostNL bereikt haar klant op de vertrouwde en persoonlijke manier.

Dit wordt visueel ondersteund door de verbindingen die PostNL tot stand brengt. Verbindingen die betrouwbaar zijn en bekend. Wie zien hier bijvoorbeeld PostNL busjes in de Nederlandse delta’s en polders, of een bus op een pontje een rivier oversteken. Dit zijn beelden die betrouwbaarheid, innovatie en persoonlijkheid uitstralen.

Daaromheen hebben we in huis een script ontwikkeld en de voice-over geschreven. Vervolgens is de complete film door ons team geproduceerd en ontwikkeld.

 

↰ Terug naar overzicht

type

Film

services

Concept

Script

Voice-over

Productie

Creatie

team

David Stevens

Thomas Gebben

Rob Willemsen

Coen Eigenraam

Andere projecten

Piet Devos, blinde essayist

MEST Magazine – ‘De Zone’

Interesse?

Heeft u een project in gedachten? Stuur een email!